Bitenler | Şubat

Şubat ayına da "güle güle"dedik. 
Şimdi ne yapıyoruz? Neler bitirmişiz topluyor ve "Bitenler" yazımızı hazırlıyoruz.

Bakalım bu ay hangi ürünleri bitirmişim?



L'oreal Elseve Renk Koruyucu Bakım Şampuanı
Benim favori şampuanlarım saçımı yumuşatan şampuanlar. Çünkü kuru saçlara sahibim. Özellikle Dove şampuanı bu konuda çok seviyorum çünkü yumuşacık yapıyor şaçlarımı. Elseve benim için orta skalada yer alan bir şampuan. Neden aldığıma gelirsek; yanında o meşhur mucizevi yağ kampanyası vardı. Böylece her ikisini de denemiş oldum. 

Soft & Gentle Anti-perspirant Deodorant (Lavenver&Patchouli)
İşte en çok tükettiğim ürünlerden biri deodorantlar... Değişik kokuları denemeyi seviyorum. Bu ürün de bir Rossman alışverişimde sepete atmış olduklarımdan. Lavanta kokusu sevenlere...Koruyuculuğu benim içi yeterli.

Fa Aqua Anti-perspirant
Anti-perspirantsız olmaz! Fa bu ürün için elimin gittiği 2-3 markadan biri. Parfüm çok sevmeyenler için ilk tercih olmayabilir ama benim için bir sıkıntı yok.

Parmex Aseton
Her "Bitenler" yazımda yer alan demirbaş ürünlerimden biri. Üzerine aseton yok. En moyu renkleri bile kolayca, dağıtmadan çıkartıyor. Çok çok memnunum 💅


Kruidvat Sensitive Anti-perspirant  Deodorant (Aloe Vera)
Yine bir Rossman markası... Bu deodorantın en sevdiğim tarafı hafif, tertemiz bir kokusu olması. %0 alkol içeriyor, bu nedenle cildinize dost. Pudra kokusu sevenler için tercih edilebilecek bir ürün

Pure Beauty White&Bright Nemlendirici
Watsons'a Pink Beauty Pudding Cream almaya gittiğim bir gün, satış temsilcisinin beni bu ürüne yönlendirmesi ile aldığım bir krem. "Cildiniz çok soluk gözüküyor, bu ihtiyacınız olan canlılığı verecek" cümlesi beni ikna etti. Oldukça hafif kıvamlı, kolay sürülen ve cildimin çok çabuk emdiği bir krem oldu. Cilde canlılık veriyor mu? Evet cildinize parlaklık ve aydınlık veriyor. Bu açıdan özellikle gri kış günlerinde tercih edilebilir. SPF 20 faktörünü de unutmayalım.

Avon Illuminating Face Perfector (SPF 15)
Bu ürünü tüm cildinde kullananlar varmış. Benim için böyle bir şey söz konusu olmadı çünkü inanılmaz bir parlaklık veriyor. Eğer üzerine bir şey sürmezsem gündüz feneri gibi dolaşmam işten bile değil. Bu nedenle ben bu ürünü makyaj bazı olarak kullanmayı tercih ettim. 

Fuss Wohl Ayak İçin Serinletici Jel
Vazgeçemediğim ayak bakım ürünlerinden. Bu ürün özellikle spor yapanlar için kurtarıcı. Ya da yoğun bir günün ardından bu mentollü krem ayaklarınızdaki tüm yorgunluğu alacak. Yine Rossman ganimetlerinden biri... Seviyoruz 💋

John Frieda Frizz-Ease Saç Serumu
Bitirme projemde yer alan ve bitirmek için gerçekten ter döktüğüm bir ürün. Sebebi sevmemem değil ürünün çok çok azının bile yeterli olması. 25 ml. ama bana oldukça uzun bir süre yetti. John Frieda saç bakımında sevdiğim bir marka. Bu ürünü de saçımı şekillendirmeden önce saç uçlarıma kullandım. Dikkat edilmesi gereken nokta, fazla miktarda sürmeniz halinde saçınıza yağlı bir görüntü vermesi. Çok çok az kullanılmalı.

Ojeler
Bu ay en çok kırmızı oje bitirmişim. Zaten kullandığım en fazla 3-4 ton var. Bunların başında da kırmızı ve bordo renk geliyor. Bunun dışında nude tonlar ve french de her daim klasik benim için. Flormar, Rimmel ve Muse bitirdiğim ürünler. Muse markasını ilk kez kullandım ve tonunu, canlı duruşunu beğendim. Rimmel'inse o kalın fırçasıyla başım dertte. Hiç kullanışlı değil maalesef, sevemedim.


Evet Şubat ayını böyle tamamladık.
Yeni bir "Bitenler" yazısında görüşmek üzere...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.