Denedim: Nesfit Tam Tah─▒l Bar ­čŹ░

├ľ─č├╝n aralar─▒nda can─▒ tatl─▒ ├žekenler ya da abur cubur i├žin nispeten daha az kalorili ve lifli bir alternatif arayanlar i├žin g├╝zel bir se├ženek: Nesfit Tam Tahilli Bar


├ľncelikle belirteyim ben gevrekleri seviyorum, ├Âzellikle meyveli ve tatl─▒ olanlar─▒. Sadece yulaf i├žeren gevrekleri ise lezzetsiz buluyorum. Daha sa─čl─▒kl─▒ ama keyifle yiyemedikten sonra ne ├Ânemi var de─čil mi?

E─čer siz de benim gibi kahvalt─▒l─▒k gevrek seviyorsan─▒z bu at─▒┼čt─▒rmal─▒klara bay─▒lacaks─▒n─▒z. Nesfit hem ├žilekli hem de bitter ├žikolatal─▒ at─▒┼čt─▒rmal─▒k barlar ├ž─▒kartm─▒┼č. ├çilekli olan 89, bitter ├žikolatal─▒ olan ise 9 kalori.



Benim tercihim ├žilekli olan ├ž├╝nk├╝ ├žikolatal─▒ beni biraz bayd─▒. Tatl─▒ iste─čini gideriyor mu? Evet kesinlikle gideriyor. ├çileklinin ┼čeker oran─▒ 5,5 gram ├žikolatal─▒n─▒nki ise 6,6 gram. Bu nedenle dikkatli t├╝ketilmeli. Dedi─čim gibi daha ├žok tatl─▒ krizlerinizde tercih edebilirsiniz.

Tad─▒na gelince  kahvalt─▒l─▒k gevrek seviyorsan─▒z zaten bildi─činiz bir tat olacak. Bunun d─▒┼č─▒nda damak tad─▒n─▒za g├Âre de─či┼čir be─čeniniz.

23,5 gram ve fiyatlar─▒ 2 TL. ├çilekli olan─▒ benim at─▒┼čt─▒rmal─▒k ├žekmecemde yerini ald─▒ bile!


** Bizzat merak edip sat─▒n ald─▒─č─▒m ve ki┼čisel yorumlar─▒m─▒ payla┼čt─▒─č─▒m ├╝r├╝nlerdir.  

2 yorum:

  1. ├çikolata olsun da ne olursa olsun. Asla hay─▒r diyemeyece─čim tek ┼čey :)) Ba┼čl─▒kta nas─▒l yerinde olmu┼č. Vallahi ┼čimdi can─▒m ├žikolata ├žekti :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ­:))
      ├çikolata hepimizin yumu┼čak karn─▒ de─čil mi?

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.