Denedim: Silisponge (Şeffaf Fondöten Süngeri)


Ne zamandır beklediğimiz Silisponge nihayet ülkemize geldi. Yabancı bloggerlardan takip ettiğimiz kadarıyla, makyaj süngerlerine güzel bir alternatif olacak bu ürünü artık bizler deneyebileceğiz.



Başka hangi mağazalarda da satışa çıkmış olabilir ama ben Eve mağazasından 14,95 TL'ye aldım. Bonica "Perfect Touch"  Silikon Fondöten Süngeri olarak geçiyor.



Ürünle ilgili ilk yorumumu şöyle yapabilirim:

Fondöteni fırça ile uygulamaktan daha kolay, makyaj süngeri ile uygulamaktan daha zor. Fondöteni cildinize yedirmeniz ve homojen bir görünüm sağlamanız için biraz vakit harcamanız gerekiyor. Yayarak değil minik tampon hareketleriyle bunu yapmanız gereklitabii (sünger uygulamasındaki gibi...)



Gördüğünüz gibi cilde eşit olarak dağıtılınca doğal bir görüntü yakalayabiliyoruz. 

İlk kullanımım olduğunu için fondöteni fazla koymuşum. Süngerden en büyük farkı da zaten bu. Makyaj süngerleri fondöteni deli gibi emerken, silikon sünger için 2-3 damla yetti de arttı bile. Bundan sonra ürün bitirmemiz biraz daha zorlaşacak belli oldu :P

Temizliğini yapması da son derece kolay:
Makyajınızı tamamladıkran sonra silikon süngeri ılık sabunlu su ile yıkayıp, hafifçe kurulamanız yeterli.



Siz  şeffaf silikon süngerleri denemeyi düşünüyor musunuz?

2 yorum:

  1. ben denemeyi düşünüyorum fakat çok çok kararsızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süngerin rahatlığını vermiyor ama fırça ile dağıtmaktan çok daha kolay geldi bana. Üründe oldukça cimri olması ve kolay temizlenmesi de artı yönü tabii...


      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.