ELF "Warm" Far Paleti (32 parça)


En sık kullandığım far paletlerinden biri #hitthepan projesinde de bahsetmiş olduğum ELF Warm Palette. 

Günlük kullanım için oldukça uygun bulduğum renklere sahip. Ofis makyajı için de tercih edebilirsiniz. Çünkü çok hafif bir ışıltı barındıran, yumuşak ve doğal tonlara sahip 32 tona sahip. 


En çok elimin gittiği açık renkler ama kahverengi tonları da son derece güzel. Eğer no-make make-up seviyorsanız ya da makyajınızda daha çok nötr tonları tercih ediyorsanız bu paletin renklerini seveceksiniz. 

Alt kısımda yer alan griler ve duman renkleri ile güzel bir smokey makyaj yapmanız da mümkün!


Orta karar çoğu far gibi ELF'in bu paletini de far bazı ile kullanmak daha iyi sonuç almanızı sağlıyor. Çünkü pigmentasyonu idare eder diyebilirim. Gün içinde yağlı ciltli iseni ufak bir tazeleme gerektirebilir.

Ambalajı kullanışlı, başka palete ihtiyaç duymadan çantanıza atıp seyahate rahatlıkla götürebilirsiniz. İçinde kapağa monte ufak yatay bir aynası ve fırçası var. Ama benim için fırça pek kullanışlı olmadı. Bu nedenle kullanmayı tercih etmiyorum.


Bu palete dair sevmediğim tek yön farların biraz tozlanma yapması. Bu nedenle farları alırken itinalı davranmak hem renklerinin karışmasını önlemek için hem de paletinizin temiz kalmasını sağlamak için önemli.

ELF özellikle uygun fiyatlı ürünleri ile dikkat çeken bir İngiliz markası. Ben şimdiye dek kendi (ingiltere) sitesinden sipariş verdim ve hiçbir sıkıntıyla karşılaşman aldım kargolarımı. Özellikle "free shipping"(ücretsiz kargo) kampanyalarını çoksıkyapıyorlar, bu nedenle takip etmenizi öneririm.

Türkiye'deki bazı satış sitelerinde de ELF ürünlerinin satışı yapılıyor ama ben gereksiz pahalı buluyorum. Bunun yerine kendi sitesinden sipariş vermek çok daha mantıklı!



Sizin memnun kaldığınız ELF ürünleri var mı?

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.