Film Yorum | Piper


Sadece ve sadece 6 dakika süren bir animasyona aşık olabilir misiniz? Evet ben oldum. Piper adındaki minicik bir kuş yavrusunun hikayesini anlatan bu animasyona resmen aşık oldum. 

Bu sene "En İyi Kısa Animasyon" dalında Oscar kazanan "Piper" değil 6 dakika 60 dakika bile olsa bana yetmez o kadar şirin!



Tamamlanması 3 yıldan fazla süren "Piper"animasyon alanında Pixar'ın eline su dökülemeyeceğinin de güzel bir kanıtı. Canlı mı canlı renkler, neredeyse bir filmle yarışacak efektler... Özellikle animasyon film seviyorsanız izlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız.



Filmimiz adını minik "Piper"dan alıyor. Deniz kıyısındaki çalılıkların içinde annesi ile yaşayan Piper dünya ile tanışmaya hazırlanıyor. Annesi olan kıyıda, kumların içinde gömülü deniz canlıları ile nasıl besleneceğini öğretmek istiyor. Söylemesi kolay tabii, çünkü kumsal, okyanus hele o dev dalgalar Piper için öylesine korkutucu ki!



Pixar Stüdyolarında yeni bir 3D modellerme tekniği kullanılarak hazırlanan "Piper"ın  oluşturulmasında 90 kişilik bir ekip çalışmış.

Yönetmenliğini ve hikaye yazımını Alan Barillaro'nun yaptığı bu sevimli animasyonun müzikleri de Adrian Belew'e ait.

Uzun versiyonunu dört gözle bekliyorum. Umarım en kısa zamanda sinemada izleme imkanı buluruz bu minnak bebişin öyküsünü...



7 yorum:

  1. Hemen izlemek istiyorum :) Gerçekten dediğin gibi gerçekten renkler çok canlı. İnsanın içi açılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerken bile olsa da mıncırsam falan dedim.
      Hele o ıslanmış aptalişko hali yok mu :))

      Minnoş bir animasyon işte

      Sil
  2. Çok şapşik bu ya :). Sayende izledim güzel oldu :).

    YanıtlaSil
  3. Kaç gündür videoyu buradan izlemek için fırsat kolluyordum. Fırsatı buldum ama videoda sorun var.
    Piper'ı müthiş tatlı yapmışlar. Yapanları tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm :(
      Teşekkür ederim uyarın için, hemen çalışan bir video ekledim.
      Eminim izleyince daha da seveceksin.

      İyi seyirler, sevgiler

      Sil
    2. Bugüne kısmetmiş, videoyu izledim. Çok hoşuma gitti. Hele o suyla ilk buluşması sonrası Piper'in yaşadığı mutluluk yok mu, mest etti beni. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.