Film Yorum | Shut In (İçeride)


Naomi Watts severek takip ettiğim aktrislerden biri. Genel olarak filmlerini de başarılı buluyor, adını afişte görünce izlemeye gayret ediyorum. "İçerde" filmi de Watts ismi sayesinde ilgimi çekti. Türünün gerilim olduğunu okuyunca "Tamam" dedim "Watts'tan kötü bir film çıkmaz." 

Ve başladım izlemeye...


New England'ın kırsal bölgesinde çoğunlukla karla kaplı bir ev. Çocuk psikologu Mary, eşi ve ergenlik çağındaki çocuğuyla mutlu mesut yaşamını sürdürmekte. Ta ki eşi ve çocuğunun geçirdiği o korkunç kazaya kadar...


Bu kaza sonrasında karşılaştıkları yüzünden Mary ciddi bir depresyon dönemine girer. Ve çoğu şeyden elini eteğini çeker, oğlu Stephen ile sadece kendilerine ait bir hayat örmeye başlar. 



Ancak Mary bir süre sonra evinde tuhaf olaylara tanık olmaya başlar. Önceleri bunları ciddiye almaz, yaşadığı strese verir. Fakat bir süre sonra olaylar çok rahatsız edici olmaya başlar ve Mary bunun nedenini araştırmaya başlar.


Filmle ilgili ilk yorumum şöyle:
Hikaye gayet güzel bir şekilde başlıyor ve gelişiyor. Bazı sahnelerde geriliyorsunuz. Bu konuda ışık kullanımı da etkili diyebilirim (Bakınız: üstteki kare) Ancak sonrasında heyecan giderek azalmaya ve tahmin edilir bir hikayeye doğru ilerlemeye başlıyor.  


Yönetmenliğini Farren Blackburn'ün yaptığı filmde Watts dışında oyuncu kadrosunda Oliver Platt, Charlie Heaton ve "Room"(Oda) filminde gönlümüzü fetheden Jacob Tremblay yer alıyor.

"Shut In" (İçerde) sadece Watts hayranları ve hafta sonu için izlenecek çıtır çerez film arayanlar tarafından tercih edilebilir. IMDB puanı da 4,6 diyelim.



Herkese iyi seyirler!


4 yorum:

  1. Bu filmi izlemek istiyordum özellikle Tremblay'ı gördüğümden beri... Fazla birşey beklemeden izlemek lazım demekki... Biraz daha beklesin o zaman listemde :)
    Yorumuna sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten filmin en tatlı şeyi Tremblay :)
      Ben vasat buldum ama zevke göre değişebilir tabii.Bu nedenle özellikle kişisel yorumum olduğunu belirtiyorum.

      Çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  2. Shut in filminin izleyen yorumunu çok merak ediyordum.
    Paylaşım için teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.