#HitThePan Projesi Başlasın!!!

Bitirme projesi devam ede dursun, özellikle renkli kozmetikleri bitiremiyorum bir türlü. Tabii bunun bana faydaları olmuyor değil. Gereksiz ne kadar çok şey almış olduğumu fark ettim. Zaten bitirme projelerin en büyük faydası alışveriş alışkanlıklarımızı düzenlemesi oluyor :)


Bu projeye ek olarak bir de #hitthepan projesi başlatmış bulunmaktayım.
Biliyorsunuz artık yavaştan dibini görmeye başladığımız ürünler için kullanıyoruz #hitthepan'i. Toplamda 5 ürünle yeni projeme başlamış bulunmaktayım. Bitirmesi zor biliyorum ama en azından daha sık kullanarak süreyi kısaltmak amacım.

Bakalım hangi ürünler var:

- ELF Warm Palette
Elf'in bazı ürünlerini çok sevdiğimi hep söylüyorum. Bu palet de onların başında geliyor. Bu far paleti sıcak renklere sahip. Günlük ya da ofis kullanımı için ideal olduğundan tercih ettim. Pigmentasyonu orta seviyede, bu nedenle far bazı ile kullanmayı tercih ediyorum. Doğal görüntü sevenler için gayet uygun diyebilirim.

- The Body Shop Shimmer Waves Bronze
Body Shop'un artık klasikleşmiş ürünlerinden biri. Yanlış hatırlamıyorsam 2 tonu var light ve bronze. Her ikisi de vardı bende ama açık olanı bir arkadaşıma verdim. Hafif ışıltılı görüntüsüyle bronze olanı özellikle yazın severek kullanıyorum. En büyük özelliği de allık, far ya da bronzer olarak kullanılabilmesi. Özelikle açık rengi göz makyajında harika duruyor.

-  ELF Duo Eye Shadow Cream (Black Licorice)
Bitirmekte ne zorlandığım ürünlerden biri. Kendisi aynı zamanda #bitirme projemin de demirbaşlarından. Elimin pek gitmemesinin nedeni benim gibi karma ciltlerde krem farları kullanmanın zorluğu. Bu nedenle gri kısmına pek dokunmuyorum, siyahı ise eye-liner olarak kullanmayı tercih ediyorum. Bu nedenle daha bir süre benimle olacak  gibi gibi...

- Deborah Milano Allık (46 Rosa Pesca)
Görür görmez aşık olduğum bir allık. Ve o günden beri severek kullanıyorum. Allık olarak şeftali ya da kiremit tonlarını pek sevmiyorum. Benim rengim pembe. Hem cildi sağlıklı gösterdiğini hem de daha doğal durduğunu düşünüyorum. Yaz-kış fark etmiyor sürekli makyaj çantamda olan bir allık. En kısa sürede bitecek olan da diyebilirim.

- ELF Shimmer Palette 
Şimdi fark ettim aslında bir Elf bitirme projesi yapmışım ben :p
Shimmer Palette de ELF'in meşhur ve sevilen ürünlerinden biri. 4 farklı rengi ile göz ve yanaklar için kullanılabilen bir aydınlatıcı. Benim en çok kullandığım pembe ve altın rengi. Uygun fiyatı ile tercih edilebilir bir aydınlatıcı palet bence.



Katılmak isteyen herkesi #hitthepan etkinliğine beklerim.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.