💀 Modanın 7 Ölümcül Günahı 💀

Modada salt "güzel" diye birşeyden bahsedebilir miyiz? Bence edemeyiz.
Zevkinize, vücut tipinize, tarzınıza göre değişir seçimlerimiz. Ancak bazı zamanlar hiç denemesek bile "Ayy bunu asla giymem!" dediğimiz şeyler vardır.

Ben de kendi adıma hiçgiymem dediklerimi toparladım ve kendi "7 ölümcül günahımı" biraraya getirdim.

Bakalım ben "asla giymem" dediklerim nelermiş:


Bu konuda bir ikilem var. Bot bence kış veya baharın ilk zamanları 
giyilebilecek bir şey. Ancak açıveririz ucunu giyeriz yazları durumu
 pek bana göre değil. Bu nedenle burnu açık botları estetik 
olarak güzel bulmuyorum.



Dantele eteğe diyecek birşeyim yok.Doğru kombinle çok şık
 olabiliyor özellikle mini ise. Benim sevmediğim "boyu". 
Şu diz altına kadar uzanan ve altından bacakların gözüktüğü 
eteklerin  şık bir görüntü oluşturduğunu düşünmüyorum. Etek ve
 dantel  boyunu eşit tutmak bence daha doğru.



Bir aralar oldukça modaydı bu dev fermuarlı bluzlar. Neredeyse 
iki kişiden birinin üstünde görüyorduk. Tamamen kişisen zevkimle
 alakalı hiçtercih etmeyeceğim bir üst diyebilirim.



Bu listede yer alan kıyafetlerden birini giymek mecburiyetinde 
olsam sanırım bunu seçerdim.Kötünün iyisi anlayacağınız. 
Bu aralar Rihanna'dan Kate Moss'a herkesin üzerinde görüyoruz 
kamuflaj desenleri. Pantolonları fecahat ama kamuflaj ceketler 
uygun kombinle fena olmayabilir. Ama ben almayayım.



Kot elbiseleri beğenmememin nedeni fazla 80'ler bulmam sanırım. 
Tamam o zamanlar çocuktuk giyiyorduk ama 17-18'den sonra 
kot elbiseler rafa kaldırılmalı bence. Ama seveni çok, saygı duyarım 😕



Yukarıda yazdığım şeyler aynen geçerli. Yaz ayların aniden ortaya 
çıkan ve ortalığı kaplayan bu püsküllü bluzlardan kaçmak imkansız.
 Sadece ve sadece çocuklara yakışan bu bluzları lütfen onlara 
bırakınız ruhu genç hanımlar hanımlarımız!




Biraz pırıltı iyidir akşam kıyafetlerinde. Mesela minik pırıltılarla süslü 
kısa bir elbise cuma akşamı şıklığını yakalamak içim yeter de artar bile. 
Benim sözüm taşı,simi, pırıltıyı aynı bünyede toplayan kıyafetlere.
 Hele bir de bunu gündüz vakti giyenler var ki bakanda hipnoz etkisi 
yaratması işten bile değil! Unutmayın sadelik en büyük şıklıktır.


Sizin ölümcül günahlarınız ya da"asla giymem" dedikleriniz var mı?

6 yorum:

  1. O dantelli astarı kısa içi gösteren diz altı etekler...tam bi trajedi🙈

    YanıtlaSil
  2. burnu açık botlar çok kötü cidden...

    YanıtlaSil
  3. Kot gömlek
    Deri pantolon
    Leopar desenli herhangi bir şey.
    Benim giyme dediklerim de bunlar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kot gömlek uyum yakalaması zor bir kıyafet katılıyorum.
      Deri pantolon uzun, ince bacaklı rock chic-lere yakışıyor.
      Leoparı ise sadece aksesuarda seviyorum.

      Ne güzel oldu fikirlerini okumak :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.