Vazgeçemediğim Nemlendiricim: Bepanthol


Hangi nemlendiriciyi denesem de dönüp geldiğim hep Bepanthol oluyor. Kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra bile cildimde daha canlı, daha parlak bir görüntü yakalıyorum. 

Son olarak bitirmiş olduğum Neutrogena'nın su bazlı nemlendiricisi ardından yine eski kremime döndüm. Neutrogena da sevdiğim bir ürün oldu - karma ciltli biri olarak - ama yine de Bepanthol'in o belirgin etkilerini veremedi diyedüşünüyorum.

Benim Bepantholkrem ile tanışmam lise yıllarıma dayanıyor. Tabii o zaman adı Bepanthen'di :) Ünlü bir markanın nemlendiricini kullanıyordum ve yüzümü minik kırmızı noktacıklar basmıştı. 

Doktorum cildimin ürüne tepki verdiğini söyledi ve "Nemlendirici için hiç bunlarla uğraşma. En güzeli Bepanthen, üstelik cilt hücrelerini yenileme özelliği de var." demişti. O günden sonra düzenli olarak kullanmaya başladığım su bazlı bu krem gerçekten cildimi daha sağlıklı, daha parlak yapıyor ve en sevdiğim özelliklerinde biri de cilt tonumu daha eşit hale getiriyor.

       Özelliklerine de bir göz atarsak:
  • ProVitamin B5 olarak da bilinen, dekspantenol bileşenini içerir. Cilt sağlığı açısından çok gerekli ve önemli bir vitamindir.
  • Nemlendirici içeriği sayesinde cildi rahatlatır ve cildin parlaklığını geri kazandırır.
  • Cildin doğal yenilenme sürecine destek olur.
  • Bepanthol Cilt Bakım Kremi parfüm, renklendirici veya antiseptik içermeyen yapısıyla cilt tarafından iyi tolere edilebilen bir özelliğe sahiptir.


Biraz araştırdığınızda bu kremin negatif etkileriyle de karşılaşanlar olduğunu okuyacaksınız. Yağ bezeleri, tüylenme ya da yağlanma gibi şikayetleri olanlar varmış ama ben bu sonuçların hiçbiri ile karşılaşmadım. Bu tarz şeyler cilt tipinize göre çok değişiyor, bu nedenle size en uygun cilt ürünlerini seçmeniz çok önemli.

Bepanthol kremleri her eczanede bulabilirsiniz. 30 gr. ya da 100 gr. seçenekleriniz var. Ben genelde 100 gr. tercih ediyor çok daha ekonomik oluyor. 30 gr 20-25 TL arası, 100 gr 30-35 TL arası değişen bir fiyata sahip.



Siz Bepanthol'ü hiç denediniz mi? 
Yorumlarınız neler?

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.