Yağmurlu Günleri Nasıl Değerlendirmeli?

Tam yaz geldi, güneşe merhaba dedik diye sevinirken bahar yağmurları ortaya çıkıverdi. Özellikle İstanbul'da 2 gündür ara ara hızlanan bir yağmurla mücade etmekteyiz.

 Yeşili bol yerlerde bir keyifken, beton zengini şehirlerde yağmur bir işkenceye dönüşebiliyor. Ama biz bu olumsuzlukları bir kenara bırakıp bu günleri nasıl değerlendirebiliriz diye bir bakalım mı?

Çayınızı, kahvenizi ya da böyle günlere yakışan ıhlamurunuzu hazırlayıp ne zamandır ertelediğiniz o kitabı okumaya başlayabilirsiniz.


Ya da bol kahkahalı, keyifli bir komedi filmi izleyebilirsiniz. Yanında patlamış mısırı da unutmayalım tabii :)


Blogunuza yazı hazırlamanın da tam zamanı. Açın bilgisayarınızı, alın yanınıza rengarenk kalem ve not deftelerinizi... Hangi konular üzerinde yazmak istediğinize dair ufaknotlar alın ya da yazılarınızın ilk cümlesine başlayın bu vesileyle. O ilk cümlededn sonrası kolay gelir merak etmeyin!


Eğer mutfağa girmeyi seviyorsanız, nefisss bir meyveli kek yapın mesela.Tabii böylesine bir güzellik tek başına olmaz hemen arkadaşlarınızı çağırın. Keyifli bir sohbet eşliğinde bu lezzetin keyfine varın. Mutluluk paylaşılınca artar çünkü :)


Eğer evde vakit geçirmek istemiyorsanız giyin yağmurluğunuzu, atın kendinizi dışarı. Yağmurda hiç bisiklet keyfi yapmadıysanız denemenin tam vakti!


Bisikletle işim olmaz diyenlerdenseniz eğer, tamam yürümek de gayet keyifli olabilir. Güzel bir şarkı listesi hazırlayın, takın kulaklığınızı ve yağmurun o rahatlatıcı kokusuyla kendinize biraz vakit ayırın. Böyle uzun yürüyüşlerin kafanızdaki sorulara cevalar bulmada da faydası olacağını söylüyor psikologlar.


Gördüğünüz gibi böyle günleri değerlendirmek için pek çok alternatif mevcut. 
Peki sizi yağmurlu günlerde en çok ne mutlu eder?

6 yorum:

  1. Yağmurda şarkı söylemek de güzel ancak ben yorgun bir anne olarak yağmurlu bir günde boş bir ev azıcık aralanmış pencereler ve uyku isterim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel tavsiyeler :). Benim yaşadığım yerde de kaç gündür yağmur var diye çıkmak gelmiyor içimden ama kafamdaki sorulara cevap aramak iyi olabilir :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evethava kapalıyken nedense insanın evden çıkası gelmiyor. Gelsin artık şu güneşli günler 🌥️

      Sil
  3. Ben yağmur çamur dinlemeden Spor yapmak beni mutlu eder. uyumak en etkilisi benim için :) Mısır ve Çilekli turtaya bakmadım vallahi yemiyorum çünkü :)) Arkadaşlarımla uzun sohbetler Sahil boyunca yürümek Ben burada en iyisi kesiyim benim yağmurlu gün maceralarım b itmez :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm bak uyumak hele de yağmur sesiyle harika olur :)
      Mısır ve çilekli pasta yemiyor musununnn?O zaman ayakta alkışlıyorum
      seni👏👏👏 Çünkü benim asla yapamadığım bir şey. Resmen tatlı delisiyim

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.