Deborah Allık "46 Rosa Pesca"

Eğer bana sadece 1 tane makyaj malzemesi seç deseler söyleyeceğim "allık" olurdu. Yüzünüze başka hiçbir şey sürmeden, doğru tonda (ve hafif şekilde) uygulayacağınız bir allıkla son derece canlı ve sağlıklı bir görüntü yakalayabilirsiniz.

Şeftaliden kiremite pek çok allık tonu var ama benim allıkta en sevdiğim renk "pembe". Sanki daha doğal bir görünüm veriyor diye düşünüyorum. 

Özellikle güneşin bize daha sık gülümsemeye başladığı şu günlerde zaman pembe allıkların zamanıdır diyorum ve favori allıklarımdan birinden bahsetmek istiyorum size: Deborah Milano 



Bu marka ile tanışmama vesile olan allık 46 Rosa Pesca
Çantaya atmalık minik ambalajını sevdim. Ama buna aldanmayın çünkü sürekli kullanmama rağmen henüz dibini görmeye başladım diyebilirim.

Beyaz, buğday ya da esmer her tene yakışacak bir rengi var. Sürdüğünüz anda tatlı bir güneş pembeliği veriyor - ki bu benim bu allıkta en sevdiğim şey.




Son derece kalıcı. Benim cildim karma olmasına rağmen gün içinde çok az yenileme istiyor.
İçinde hafif ışıltılar var ama aklınıza sim  gibi bir şeyler gelmesin. Özellikle gün ışığında hoş bir yansıma yapan bir ışıltı diyebilirim.



Alt kısmında mini bir fırçası var. Genelde bu fırçaları kullanmayı tercih etmiyorum ama acil durumlar için gayet kullanışlı olmuş. Kapağı oldukça sağlam. Çantanızda açılma,dökülme gibi o çıldırtıcı durumları yaşamanız düşük olasılık.

Eğer hassas ya da alerjik bir cilde sahipseniz hemen ekleyeyim ürün hipoalerjenik.

Rengi ve yapısı itibariyle benim ilkbaharda kullanılmasını önerebileceğim bir ürün. Bronz tenden ziyade normal ciltte daha görünür duracaktır. (Yanlış hatırlamıyorsam 4 farklı rengi var)


Fotoğraflarda şeftali tonunda görünse de pembe rengi biraz daha yoğun aslında.

Yüzünüzde daha doğal ve sağlıklı bir görünüm sevenlerdenseniz Deborah standlarına bir uğrayın derim.

18 yorum:

  1. rengi hakikatten çok hoş ... güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben de o tatlı pembe rengine bayılıyorum

      Sil
  2. Geçenlerde Sephora'dan pembe bir allık aldım ama içime sinmedi bakacağım buna teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı renklerine de mutlaka göz atın :)

      Sevgiler

      Sil
  3. Güzel bir allığa benziyor. Rengi çok güzelmiş. Deeptone'nin blog tanıtımından geliyorum canım. Benim bloguma da bekliyorum. Tabi istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin her zaman beklerim :)
      Tabii memnuniyetle

      Sil
  4. Çok güzel bir allık hep olumlu yorumlar duydum ;) Bende Deep'ten gördüm geldim size. Beklerim takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz
      Birazdan blogunuzu ziyarete geliyorum

      Sil
  5. Rengi çok güzel bende bu renk mat far arıyorum belki biraz daha koyu,benim için sanki bu renk kış ya da sonbahar gibi geliyor o zamanlar daha çok kullanıyorum,yazında pembe the balmın pembesini,saçlarınla uyumlu olmuş tenine de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de tam tersi. Bu renk bana yazı anımsatıyor, hafif güneşte yanmıi gibi mesela.
      Güzel yorumların için teşekkür ederim.

      Sevgiler

      Sil
  6. Rengi çok güzelmis. Güle güle kullanin.
    Deryaninsporgunlugu

    YanıtlaSil
  7. deborah milano ne güzel roman kahramanı ismi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaha güzel fikir
      Bence de hoş ve ukala bir moda tasarımcısı olabilir. Biraz Anna Wintour kıvamında mesela ;)

      Sil
  8. Merhabalarrrr...deeptonu'un Bloglardan Seçmeler yazısından ziyaretinize geldim ve G+ ekledim sizi :) :) :) Sevgiler....
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz. Her zaman beklerim:))
      Sevgiler

      Sil
  9. İyi günler allık çok hoşuma gitti,kaç TL ye almıştınız acaba hatırlıyor musunuz? Takiptesiniz sevgiler :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kampanya zamanı 30 küsüre almıştım yanlış hatırlamıyorsam.
      Sevgiler, hoşgeldiniz

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.