Dizi - Film Müziklerini Bulmak Artık Daha Kolay!


Bir sürü film, dizi izliyoruz.  Bazılarını seviyoruz, bazılarının müziklerine bayılıyoruz. Sonrasında bu müzikleri arama maratonu başlıyor. 

Benim maalesef yeni keşfettiğim bir site ile dizilerde, filmlerde dinlediğimiz, kulağımızdan gitmeyen o şarkılara kolayca ulaşabileceksiniz: what-song.com


Sitede arama yapabilmek için üye olmanıza gerek yok. Ancak beğendiğiniz şarkıları işaretlemek ya da müzik listesi oluşturabilmek için üye olabilirsiniz. 

Dizileri sezon ve bölümlere göre ayırmışlar. Bu şekilde dinlediğiniz şarkının adını bilmeseniz dahi kolaylıkla bulabiliyorsunuz.


Şarkıları orijinal uzunluğu ile dinleyebiliyorsunuz ki bu bence sitenin en keyifli yanı. Çünkü Youtube'dan çekiyor ve dilerseniz aynı anda videosunu da izleyebiliyorsunuz.

Şarkıyı dinlediniz, beğendiniz ve satın almak istiyorsunuz. O zaman site size iTunes ve Amazon seçeneklerini sunuyor. Dinlemeden satın almak yok anlayacağınız!

Benim gibi müzik delisi bloggerları memnun edeceğini düşündüğümden hemen paylaşmak istedim. Keyifli dinlemeler herkese 🐨🎧💃


** Benzer bir site daha keşfettim: soundtrackmania.net
Bulamadığımız şarkı kalmasın :)

32 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Süper! Benim gibi bir korku-sever daha :)

      Sil
  2. Öğrenmek iyi oldu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bundan sonra bu siteyi sık sık kullanacağım ama her defasında adını unutacağım için bundan sonra bu yazının devamlı ziyaretçisiyim sanırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman beklerim.
      Bir nevi "sık kullanılanlar" olarak da düşünebilirsin burayı :p

      Sil
  4. Canim ancak girip yazabildim.hediyelerini begenmene çok mutlu oldum. Aslinda anacigininnelinden çikmiş dantelini sarip bir takım yapıp gondermekti niyetim ama ne vakit oldu nede firsat.olsun nasip oyleymis.hep gizel gunlerde sevdiklerinle beraber keyifle kullan insAllah..
    Hayirli hafta sonlari diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini keyifle kullanıyorum :)
      Çok teşekkür ederim yeniden.

      Sil
  5. oleeey süper haber buuuuu oleeeey :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Eveet. Bir benzer site daha buldum.
      Süper oldu

      Sil
  7. Aaaa, bayıldım bu habere :)))

    YanıtlaSil
  8. İlk defa senden duydum bu siteyi hemen inceleyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy çok sevindim şuandaa😊😊 süper bir bilgi oldu teşekkürler 💜

    YanıtlaSil
  10. Bu tür paylaşımları seviyorum. Bilmediğimiz şeylerden haberdar oluyoruz 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de...
      O yüzden hemen paylaşmak istedim benim gibi müzik delileri için

      Sil
  11. Bu paylaşım harika oldu.Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Keyifli kullanmalar

      Sil
  12. Ben de google'da ararken sefil oluyordum. İyi bari, buraya girerim:))

    YanıtlaSil
  13. Bugün film izledik ve arkadaşım sorup duruyordu Soundtrack nasıl bulsak diye hemen bunu ona iletmeliyim :))) teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel denk gelmiş. Umarım bulabilmiştir

      Sil
  14. Merhaba! Keşif etkinliğinden geldim. Blogunuzu takibe aldım bende beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Memnuniyetle gelirim ziyarete :p

      Sil
  15. Bu yazıyı kızıma gösterdim o müzikle benden daha çok ilgili:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızınıza sevgiler. O da benim gibi müziksever galiba :)

      Sil
  16. Tam benlik oldu bu hiç haberim yoktu böyle bir sitenin varlığından. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de tesadüfen keşfedince hemen paylaşmak istedim.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.