Hediyeleşme Etkinliği & Ayşegülce Bişeyler'in Tatlı Hediyeleri

Geçtiğimiz günlerde sevgili Değmesin Yağlı Boya öncülüğünde hoş bir etkinlik yaptık. Etkinliğin amacı yeni bloggerlar tanımak, kaynaşmak ve bu vesileyle birbirimize minik hediyeler göndermekti.

Benim hediyeleşme eşim sevgili Ayşegülce Bişeyler'di. Kendisinden gelen bu tatlı hediyeler beni çok mutlu etti. Zaten el emeği ile çok ilgili biri olduğu için çok zevkli ve tatlı şeyler seçmiş benim için.
Benim ne kadar baykuş sevdiği tahmin etmiş gibi tatlı bir kırlent ve yine kocaman gözleriyle bana bakan bir baykuşlu tepsi... 
Ve bu keyfi tamamlayacak bir mutfak havlusu , atıştırmalık için kocaman bir kelebek :) Hepsi çok keyifli öyle değil mi?

Bu etkinliği düzenleyen ve kalplerimizi ısıtan Değmesin Yağlı Boya'ya teşekkürlerimi gönderiyorum. 

Ve hediyeleşme arkadaşım Ayşegülce Bişeyler'e nezaketi ve bu birbirinden sevimli hediyeleri için çok teşekkür ediyor, sevgilerimi yolluyorum.



Yepyeni etkinliklerde yeniden görüşmek dileğiyle 💐💐


2 yorum:

  1. Ne tatlı bir insandır o bir bilsen :)
    Hediyeler ide güzel güle güle severek kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için...

      Kişisel olarak tanımasam da yazdıklarıyla güzel bir kalp taşıdığını anladım. Ne mutlu ki böyle değerli insanlarla bir şekilde rastlaşıyor yollarımız 🌷🌷

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.