Mim: Markalar

Evet, yine ilginç ve değişik bir mim bekliyor bizi. Yazılarını severek takip ettiğim sevgili Eda Demir  ve yeni ziyaretçilerimden Deeptone mimlemişler beni. Mim konusu ise "markalar" Her iki blogger arkadaşıma bu güzel davet için teşekkür ederim. Elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım. 

Sanırım çoğumuz için marka demek bizi yansıtması ve kalite anlamına geliyor. Bazı seçimlerimde asla risk almayı sevmezken (mesela ayakkabı, elektronik eşya ya da kozmetik gibi) bazı seçimlerimde de değişikliği severim, mesela yeni çıkan abur cuburları hemen satın alıp denemek gibi 🍫🍩🛒💸

Bu mimi yaparken fazla düşünmeden aklıma gelen 3 markayı yazdım. Kimini severek kullandığım için kimini de marka imajını sevdiğim için...

Bakalım hangi markalarmış onlar:

MAC
Kozmetiği seven çoğu kadın için akla ilk gelen markalardan biridir MAC. Şimdiye kadar kullandığım her ürününden memnun kaldığım, gerek kalitesi gerekse ürün çeşitliliği ile sevdiğim markalardan biri.

Volkswagen
Bir Volkswagen'im (maalesef) olmamasına rağmen bu marka reklamları ile bana hep sıcak gelen otomobil markalarının en başında geliyor. Yaratıcılığı espri ile ile birleştiren ve her seferinde keyifle izlediğim yazılı & görsel reklamlar sunan reklam ajansına kocaman bir alkış geliyor benden 👏👏

Efes Pilsen
Ülkemizin medar-ı iftiharı markalardan biri. Ben de bir "Dark" sevdalısıyım bu nedenle aklıma gelen üçüncü marka Efes Pilsen oldu. Yıllardır sadece sınırlarımız içinde değil yurt dışında da bilinen markalardan biri. Bu başarıyı bunca yıl sürdürebilmek kaliteli olabilmenin kriterlerinden biri bana göre.


Benim ilk aklıma gelen markalar bunlar oldu. 
Siz de bu mimi beğendiyseniz hemen davet edildiniz  🕶

19 yorum:

  1. çok tatlı bir mim olmuş. kimsenın aklına Volkswagen gelmezdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğeniyorum reklamlarını. Hatta bir zamanlar hayvanlar ve yavrularının olduğu bir reklamları vardı. "Herkesin kendini güvende hissettiği bir yer vardır" temalı, izlemelere doyamıyordum o minnoşları :p

      Sil
  2. çok güzel seçimleeer bi deee sibelinka da ne güzel isim yaaaa :) bu marka da fena diiil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep.
      İlerisi için aklımda bulunsun ;)

      Sil
  3. ayrıcaaa, sen bizden daha yenisin blogda hoşgeldin diyorum ve aramızda keyifli blog arkadaşlığı diliyorum :) şimdi gördüm face hesabın da var. bulcam şimdi feyste. şey dicektim bak burdaki blog arkadaşlarımız hepimiz face gruplarında da beraberiz. sen de yazılarının linklerini gruplarımıza koy ve böylece daha çok arkadaşımız görür seni. gruplarımıza istek göndersene feysten.

    blogger derneği
    blog atlası
    blog lu yorum
    blog/yayın paylaşımı
    hüzün sarısı ile blog paylaşımları
    yelizin keşifleri ile blog paylaşımları

    görüşürüz yinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk
      Çok memnun olurum katılmaktan

      Sil
  4. instagram kullanıyorsan orda da blogçular birlikte işte. bak blogumda sağda insta adresim de var twit adresim de varsa sende gelirsen yani istersen bendekilerin hepsi blogçu işte. ordan da dilediğine gidersin seçersin istersen işteee :)

    YanıtlaSil
  5. wolsvogen pardon Volkswagen bu reklamda ne demek istemiş acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas park sensörleri ile kolayca park edebileceğini anlatmak istemiş.
      Bunun gibi değişik bir sürü reklamları da var. Ama sevimli dostlarımızı kullandığı için daha kolay ilgimi çekiyor tabii

      Sevgiler

      Sil
  6. Harika bir mim olmuş cevapların da çok harika...

    Bu arada :) Takipteyim seni de bloglarıma beklerim...

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim keyifli bir mimdi evet.
      Hoşgeldin, ben de hemen ziyarete geleceğim memnuniyetle

      Sil
  7. gördün mü amağğ son yazısımııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gördüm Deep.
      Çok mutlu oldum, sabahın ilk gülümsemesi sayende oldu :)
      Çok teşekkürler

      Sil
  8. sade ve derinin tanıtım yazısından geldim , bende beklerim sevgiler....
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Soslu Badem
      Takipteyim

      Sil
  9. Merhaba, oldukça güzel mim cevapları olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yazı olmuş. Mac markasını konu makyaj olunca ben de çok seviyorum ama öğrenci olduğumdan inanılmaz pahalı geliyor bana. Efes de kesinlikle başarılı bir marka haline geldi. Biralarını zevkle tüketiyoruz arkadaşlarla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet MAC biraz pahalı ama fiyatının hakkını veriyor. Az ama öz alışveriş benim son zamanlarda yapmaya çalıştığım bir şey. Ne kadar çok gereksiz alışveriş yapıyormuşum bu sayede farkına vardım.
      O zaman ne diyelim 🍻🍻

      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.