Müzik | "The Search For Everything" John Mayer


Çoğu kişi gibi ben de John Mayer'ı o nefiss "Your Body Is Wonderland" parçası ile tanıdım. Aslında Mayer'in  hikayesi çok eskiye dayanıyor. 

19 yaşında dünyanın en önemli müzik okullarından biri olan Berklee College of Music'e kabul edilen, 22 yaşında ilk albümünü yayınlayan 7 Grammy ödülü sahibi bir müzisyenden bahsediyoruz.

"Your Body Is Wonderland"in olduğu albümünden sonra çıkardığı her albüme göz attım. 3-5 beğendiğim parçalar oldu ama son albümü "The Search Is Everything" bence Mayer'in kariyerindeki kesinlikle en güzel iş olmuş.


Tüm parçalarını beğendiğim ve durmaksızın dinlediğim bir albüm "The Search for Everything". Jazz, rock, country, blues esintilerini taşıyan 12 şarkıdan oluşuyor. Albümde yer alan şarkıların birer ay arayla 2 farklı EP olarak piyasa çıkartılması da değişik bir pazarlama taktiği olmuş.

Bu albümün oluşmasına katkıda bulunan bir başka ünlü isim daha var: Katy Perry

Albümde bulunan çoğu şarkının Perry için olduğu söyleniyor müzik eleştirmenlerince. Ayrılık her ne kadar acı olsa da sanırım biz dinleyiciler bu durumdan karlı çıkan taraf oluyoruz 🎧


Ve işte yumuşacık, defalarca dinlenilesi "Emoji of A Wave"


10 yorum:

  1. Merhaba:) Sayenizde dinledim. Gerçekten çok başarılı. Bu tarz müziği seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. saoool yaaaaa aldım dinlemeyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son günlerde sürekli bu albümü dinliyorum. Gayet başarılı

      Sil
  3. Not ediyorum ve daha sonra puanlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi bir müzik delisinin yorumunu özellikle merak ettiğimi belirteyim.

      Sil
  4. son yazıma bi baksanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz önce okudum. Çok memnun oldum paylaşımın için.
      Ben de yapsam mı böyle bir şey acaba??

      Sil
  5. Deep in yazısından geldim eklediğin şarkı çook hoşuma gitti tamda sabah uykulu uykulu dinlemelik :D Teşekkürleeerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Benim de şu sıralar sürekli dinlediğim şarkılardan biri.
      Keyifli dinlemeler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.