"Takip Et" Butonu Olmayan Blogları Nasıl Takip Edebiliriz?

Uzun zamandır blog yazanlar bilir. Google+ olmadan blogları takip etmek çok daha kolaydı. Sonra Google'ın izleyici eklentilerini arka plana atıp, Google + 'ı ön plana çıkartmak istemesi sıkıntılara sebep oldu. Kimimizin izleyici butonları kayboldu, kimimizin izleyici sayısı aniden hızla düştü. 

Velhasıl şu an izleyici butonları tekrar kullanabiliyoruz. Ama bir de bu eklentiyi kullanmayan bloglar ya da web sayfaları var. 

Peki bu siteleri nasıl takip edebiliriz?



- İlk olarak blog kullanıcı paneline giriyoruz. En altta yer alan "Okuma Listesi" bölümüne geliyoruz.



- Bu bölümde takip ettiğimiz tüm blogların adları var. Sağ tarafta yer alan "Ekle" butonuna tıklıyoruz.



- Açılan pencerede "İzlenecek Bloglar Ekleme" satırının altında yer alan URL kısmına takip etmek istediğimiz sitenin adresiniz yapıştırıyoruz.



- Kaydetmeden önce Blogger size "herkese açık olarak" ya da "anonim olarak" takip etme seçenekleri sunuyor. Uygun olanı işaretliyor ve hemen alta yer alan "İzle" butonuna basıyoruz. 

Dilediğiniz her siteyi ya da blogu bu şekilde kolaylıkla izleme listenize ekleyebiliyorsunuz.



Herkese keyifli okumalar!


13 yorum:

  1. hımm faydalı bilgi bu lazım olur :) ben de en son okur sayısının düşmesini yazmıştım. google yüzünden. peki bunu neden yaptılar ki acaba nedenini biliyor musun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak nedenini bilmiyorum Deep ama Google+'ı biraz daha öne çıkartmak ya da Blogger'la senkronize etmek istemeleri olabilir. Çünkü önceden böyle sorunlar yaşamazdık açıkçası

      Sil
    2. bloglara 2 yil ara verdim cok sey degismis bloga uzun zamandir girmeyen kisilerin bloglari silinmis diyorlar bu dogru mu bunun dogru olup olmadigini anlamak icin 2001 de acilan ve acildiktan sonra blogla hic bi konu paylasilmayan bir blog biliyordum ona girip baktim hala duruyordu blog silinmemisti o blog silinmedigine gore bence bu soylesi sadece uydurma olabilir

      Sil
    3. Blog sahibi silmedikten sonra öyle bir şey olmaz diye düşünüyorum. Ama Google Plus'ı ön plana çıkartmak için Blogger'da hiçbir yenilik falan yapmıyorlar. Hatta çalışan eklentileri de bozuyorlar.

      Bir GooglePlus-sevmez olarak çok rahatsızım bu durumdan açıkçası

      Sil
  2. Yazıyı okuyunca kendime güldüm. Panelin varlığını biliyorum ama bu detayı bilmiyormuşum. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün böyle bir siteye rastlayıp takip etmek isteyince böyle bir bilgiyi paylaşmak aklıma geldi. Böylece güzel siteleri de kaçırmamış oluruz :p

      Sevgiler

      Sil
  3. Kolaylaşması gerekirken zorlastiriyorlar. Hiç sevmedim bu yeni basamakları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, aynı şeyi ben de düşünüyorum

      Sil
  4. Bu secenek bana zor geliyor :) meraba bu arada deepten geldm takibindeyim tabikide banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kolay biraz uğraştırıyor gibi gözükse de...
      Zaten en yakın zamanda "takip et" eklentisi hakkında yazacağım. Bir sürü güzel blogu kaçırmamak lazım değil mi?

      Sevgiler

      Sil
  5. Merhaba, çok teşekkürler yazın için. Şöyle bir problem yaşıyorum, blogumu takip edemediklerini söylüyorlar hep. Bu seçeneği anlatıyorum ben de ama bloga takip et butonu ekleme gibi bir imkan var mı acaba?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii var.
      Yarın hemen bununla ilgili bir yazı ekleyeyim ne dersin?

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.