🎈 Blog Keşif Etkinliği - Ruhuna Renk Kat 🎈


Blog dünyası öyle bir dünya ki, ne kadar gezip dolaşsak da, pek çok güzel bloğu kaçırıyoruz maalesef.  Keşfedilmeyi bekleyen onca keyifli sayfayı ise - ne güzel ki -  blog keşif etkinlikleri ile bulabiliyoruz. 

"Ruhuna Renk Kat" bloğunun tatlı 2 kız kardeşleri Nisa Hikmet ve Kübra da böyle güzel bir etkinlik hazırlamak istemişler. Bloglar arasında iletişimi sağlamak ve yeni keşifler yapabilmek için bundan güzel fırsat olur mu?

Sizler de katılmak ve güzel keşifler yapmak isterseniz heemeeeen blog keşif etkinliğine alalım sizi!

14 yorum:

  1. Haber verdiğin ne iyi oldu yaa ♥

    YanıtlaSil
  2. Fayda sağlıyor etkinlikler katılanlara ve düzenleyenlere. Paylaşımınız da en büyük katkı zaten. Hoşça kalın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de sizin gibi düşünüyorum. Yepyeni bloggerlarla tanışıyoruz bu sayede. Bu arada hoş geldiniz!

      Sil
  3. Çok teşekkür ederiiz, daha çok etkinliklerde buluşmak dileğiyle😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi adıma teşekkür ederim, çok mutlu oldum.
      Umarım buluşuruz.

      Sevgiler

      Sil
  4. Hemen gidicem :) bide bir önceki yaziya yorum yapamadim hata verdi ama okudum.Tesekkr ederim tekrardan sevgli sibel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek!
      Etkinliğe bekliyoruz. Sevgiler

      Sil
  5. Bu verdiğiniz haber sayesinde yeni bloglar görüyorum. Blog macerasında daha yeniyim o yüzden süper oldu bu. Çok teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mümkün olduğunca katılmaya ve duyurmaya çalışıyorum böyle etkinlikleri. Rica ederimm

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.