Denebunu Nisan Kutusu


Denebunu, bu ay "Hoşgeldin İlkbahar" temasıyla bir kutu hazırlamış. Ve hazırlanan bu kutular yavaş yavaş bizlere teslim edilmeye başlandı. 

Bakalım bana gelen Nisan kutusunda neler varmış:


İşte kutudan çıkan ürünler arasından en sevdiğim :)
Nesfit'in bu tahıl barlarını daha önce de denemiştim ve çok sevmiştim. (Nestle Nesfit Tahıllı Bar yorumlarımı daha önce paylaşmıştım) Düşük kalorili bu atıştırmalıklar (çilekli 89 & bitter 90 kalori) ani tatlı krizleri için güzel bir alternatif.

Çoğu kişi bitter çikolatalı olanı daha çok sevmiş ama benim favorim çilekli olan :)



Dove'un ürünlerini severek kullanıyorum. Şampuanı ve sabunları her daim kullandığım ürünler arasonda. 

Oxygen serisini daha önce duymuştum ama deneme fırsatı bulamamıştım. Hafif yapısıyla saçlara nem vermeyi ve dolgunluk katmayı vaat eden "Dove Oxygen Moisture Şampuan"ı en kısa sürede deneyeceğim. 


Ve ilk kez Denebunu kutusu sayesinde tanıştığım bir ürün Tranquini.
Mini tanıtım kitapçığından okuduğum kadarıyla bitki aromalı rahat içeceği olarak geçiyor. Yine kitapçıkta anlatılana göre beynimizin alfa dalgalarını uyarıp, 15-20 dakika içinde rahatlama etkisi hissettiriyormuş. Red Bull'un tam tersi bir etki diye tahmin ediyorum.!

İçinde 4 farklı aroma varmış:

- Yeşil Çay
- Papatya
- Lavanta
- Melisa

Deneyelim bakalım nasılmış...


Calvin Klein parfüm alacakları memnun edecek, Sephora mağazalarına geçerli %20'lik indirim çekini de unutmayalım.

Denebunu tarafından gönderilen nisan kutusunun içeriği benim için böyleydi.



Peki sizi hangi ürünler bekliyor bu ay?

30 yorum:

  1. Denebunu ya iki ay önce üye oldum hala benim için bir kutu yok bekliyorum bakalım 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen profiline uygun ürün olmuyor ya da kutular hemen tükeniyor. Yakalamak biraz şans işi

      Sil
  2. Benim paketim de hala yolda.. ne zaman teslim olur bilmiyorum :) Dove Oxygen' i merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de merak ettiğim bir üründü. En yakın zamanda ulaşır eline umarım

      Sil
  3. Bu ürünler icin her hangi bir ücret taleb ediliyormu acaba :) sibel sanirim ismin dimi.Birde deneyimledigimiz ürünü tanitmak zorundamiyiz.sartlari neler yani :) zahmet olmazsa tabikide 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen cevaplayayım. Hayır herhangi bir ücret alınmıyor. Denebunu.com'a girip üye oluyor ve profilini oluşturuyorsun. Uygun ürün çıktığında mailine bilgi geliyor ya da sitede yeni kutuların çıktığı bilgisi veriliyor. Sayfanda yer alan talep butonuna basınca gönderim için talebin gidiyor.

      Ürün tanıtmak zorunda değilsin. En azından benim bildiğim bu şekilde. Ama denediğin bir ürünü keyfince paylaşabilirsin tabii. Başka soruların olursa memnuniyetle yanıtlama çalışırım.

      Sevgiler

      Sil
    2. Cok tesekkür ederim cok güzel bilgilendirdin beni 😄 sevgilerimle...

      Sil
  4. Ben Tranquninin tadını nasıl bulacağını, merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil çaylı olduğu için beklentimi yüksek tutmuyorum :p

      Sil
  5. Güle güle dene:) Bize de sonuçları yazarsın artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tabii en kısa zamanda...

      Sil
  6. Ben de çileklisini seviyorum:)

    YanıtlaSil
  7. bitter de olur çilekli deee :)

    YanıtlaSil
  8. Tamamen aynı kutu :) Dove cidden güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dove'u ben de merak ediyordum.
      Güzel bir tesadüf oldu bana gelmesi

      Sil
  9. Bende mi üye olsam acaba 😃 Böyle görünce canım çekiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii neden olmuyorsun ki?
      İlgini çekmeyen ürünler olursa kutu gönderimi istersin

      Sil
  10. Bu denebunu kutularını isabet ettirmek te ayrı zanaat...Bu ayın gönderisi gerçekten güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  11. prfilim tam ama dene bunu bi bana yollamıyor şu kutuyu heralde :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok merak etmeyin, aynı şey bana da oldu.. çok uzun süre bekledim 27 nisanda ilk paket kargoya verildi nihayet.. ama hala gelmedi o ayrı mesele :))

      Sil
    2. Kutular yayına çıktıktan sonra kısa sürede tükeniyor. O da bir sebep olabilir.

      Sil
  12. Güzel ürünler gelmiş. Hepsini severek kullanırsın umarım.

    YanıtlaSil
  13. Bende Nisan kutusu talep etmiştim ama 11 mayıs hala yok bakalım gelecek mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala dağıtımda olduğunu düşünüyorum kutuların.
      Bazı aylar biraz gecikiyor böyle

      Sil
  14. Güle güle denemen ve tüketmen dileğiyle :)))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.