Pazartesi Melodileri - 1

Film yorumları ve müzik paylaşımlarını çok sevdiğim ve düzenli takipçilerinden olduğum sevgili Öneri Makinesi güzel bir etkinlik başlattı. Bol melodili bu etkinliğin adı "30 Şarkı Meydan Okuması". Seçeceğiniz şarkıları burada yer alan listeye göre seçecek ve paylaşacaksınız.
Ben de ucundan kıyısından bu etkinliğe katılmak istedim. Ama muhtemelen listeye uyamayacağım için ben de kendime göre bir versiyon uydurdum. Her pazartesi sevdiğim bir şarkıyı paylaşacağım. Öneri Makinesi etkinliğine katılanları da ziyaret edeceğim tabii. Kimbilir ne güzel önerilerle karşılaşacağız :)

"Pazartesi Melodileri" açılışını çok sevdiğim ve Türk müzik tarihinin temel taşlarından biri olduğuna inandığım Mor ve Ötesi ile yapacağım. Keyifli dinlemeler 🎧



"Ne oldu karıştı her şey 
Korktum sözüm bir adım geride 
Şimdi duyuyor musun? 
Her şey ama her şey geçer"

17 yorum:

  1. Bende başlayacağım bakalım. Ama her gün yayınlayamayabilirim. Kendi yayınlarımda var ama olsun. Listeyi elimden geldiğince tamamlamaya çalışacağım. Güzel şarkı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bloğunu ziyaret edip dinlemek isterim seçtiklerini

      Sevgiler

      Sil
  2. Şarkı ne güzel..ne anlamlı be dolu,tanıştırdığın için teşekkür ederim can kulağı ile dinledim.☄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nakarat kısmı Orhan Veli'nin "Anlatamıyorum" şiirinden.
      Her Mor ve Ötesi şarkısı gibi sözleri son derece anlamlı

      Beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  3. mor ve ötesi çok eskilerden oldu artık nostaljik grup :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları böyle özel yapan da bu zaten, yıllara direnebilmeleri değil mi?

      Sil
  4. Aslında herkes kendi tarzında yapsa da bu müzik listeleri çok iyi bir fikirdi. Yaza girerken bloglarda da bir hareketlenme oldu gibi geliyor bana :)) iyi bir gruptur Mor ve Ötesi.. teşekkürler
    (Şarkı dizelerinde Orhan Veli' ye rastlamak ne güzel oldu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hep tersini düşünürdüm. Havaların ısınmasıyla yazılar azalacak diye... Mor ve Ötesi en sevdiğim ve yıllardır dinlediğim bir grup. Asla eskimeyen ve eskimeyecek

      Sevgiler

      Sil
  5. Ooo ne güzel her pazartesi bir keşif :). Bu şarkılarını dinlemedim hiç ama dinleyeceğim şimdi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seveceğini düşünüyorum.
      Keyifli dinlemeler

      Sil
  6. Bu şarkıyı ilk kez dinledim ve gerçekten çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok çok sevdiğim bir şarkıdır. Ne güzel olmuş öyleyse.
      Beğendiğine sevindim

      Sil
  7. Mor ve Ötesi güzel şarkıları olan bir grup şarkı da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır takip ettiğim bir grup. her şarkıları ayrı güzel, ayrı anlamlı

      Sil
  8. grubu severim bu şarkısını da lakin Türk müzik tarihinin temel taşlarından biri demek çok iddialı bir konumlandırma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen subjektif görüşümü paylaştım.
      Kişiden kişiye değişebilir elbette

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.