Albüm Yorum: "Witness" Katy Perry

Şahsım adına Katy Perry'i sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Benim için hala "I Kissed A Girl" ve "Hot'n Cold"da kalmıştır kendisi. En son fırtınalar koparan "Prism" albümünü dinlemiştim, hele o "Roar" resmen bir fecaat idi :O

Neyse efendim Bayan Katy yeni bir albümle yeniden karşımızda. Ve ben Sibelynka olarak tüm objektifliğimle albüm yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
Öncelikle en büyük değişiklik Katy Perry'nin kısacık kestirdiği saçlar oldu. Tabii hemen bir "Miley Cyrus'a benzemeye çalışıyor" dedikoduları başladı. Bence gayet yakışmış bu saç, daha genç bir görünüm vermiş.

Sonrasında gürültüyü koparan da albümün çıkış parçalarından biri olan "Swish Swish" oldu. Parçanın nakaratında "swish swish bish" Taylor Swift'le yaşadığı polemiğe yoruldu. Ve orada aslında "swift swift bitch" diyor yorumları yapıldı. Amerika'nın Hande Yener ve Demet Akalın'ı oldular anlayacağınız.
Albüme gelirsek yine klasik Perry standartlarında. Ama elektronik ve dans ritmleri biraz daha ağır sanki.

İkinci single "Chaned To The Rhythm"yazı sallayacak deniyor ama benim albümdeki favorim -yine single olarak çıkan- "Bon Appetite" oldu. Dinledikçe dinlemek istiyorsunuz.

"Bon Appetite"  dışında 80'ler ezgileri taşıyan "Roulette", tipik bir Kylie Minogue parçası olan "Deja Vu" albümde sevdiğim şarkılar oldu.

Slow sevenler için de 2 alternatif var: "Into Me You See"ve "Miss You More"
Diğer şarkıların çoğu ortalama ama Perry hayranlarını üzmeyecek şarkılar.


🎧 ................ 🎧

Witness
Hey Hey Hey
Roulette
Deja Vu
Power
Mind Gaze
Miss You More
Tsunami
Bon Apetit (feat. Migos)
Bigger Than Me
Save As Draft
Pendulum
Into Me You See
Dance With The Devil (Deluxe Version)
Act My Age (Deluxe Version)


14 yorum:

  1. İç sesim olmuş bu yazı! Hele o Roar felaketine yürekten katılıyorum. :D Yine de yeniden dinlemeye çalışacağım bakalım.. Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 👍
      Benzer düşüncelere sahip olduğumuza sevindim. Seveceğin başka şarkılar çıkabilir belki ama bana göre albümde tek iyi diyebileceğim "Bon Appetit"

      Sil
  2. Katy Perry'nin iki şarkısı vardır ki ben çok beğenirim biri 'Rise'dır diğeri ise 'E.t'dir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rise'ın klibini beğeniyorum, e.t de biralar çok popülerdi hatırlıyorum.
      Ama o nakarat kısmını söylemek resmen eziyet :p

      Sil
  3. son şarkılarını ben de beğenmiyorum. Bon Apetit yine diğerlerine göre daha dinlenebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dinledikçe sarıyor insanı

      Sil
  4. Aslında günümüz şarkıcılarını pek dinlemem sevmem ama söz konusu katy ise durum farklı. En azından sex satmıyor bence ve aslında bunu yapabilecek fiziğe de sahip. Hep şeker kız candy gibidir benim için. Sevimli sempatik güzel perry ❤ ben aslında kendisini beğeniyorum daha çok,sanatçı yanı ikinci plan :) o uzun saçlı eski komedyen sevgilisi de bana benzer,belki bir gün kim bilir ;))

    YanıtlaSil
  5. Bu albümdeki bazı şarkıları "sex satmıyor" düşünceni yıkabilir. Ee minik kızımız da büyüdü artık ne de olsa!
    Belki bir gün yollarınız kesişir belli mi olur ;)

    YanıtlaSil
  6. Aaa ilk defa albüm yorumu görüyorum:) Bence de Katy Perry, "I kissed a girl" de kaldı. Gerçi "change to the rythm" şarkısını beğendim ama yine de eski Katy değil bence. Ve ben saçını beğenmedim. Ne rengini, ne şeklini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten topu topu 3 tanecik albüm yorum yazım var :((
      Ama bundan sonra daha fazla yazacağım - umarımmm

      Aynen ben de hala oradayım. Zaten çok da fazla yol katedemedi bence :p

      Sil
  7. Karaoke söylerken daha çok katynin şarkılarını söylüyorum :) Geçişlerini daha rahat yapabiliyorum. Şarkıları da güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Hot'n Cold'u tercih edebilirim mesela ;)

      Sil
  8. Sanırım hiç dinlemedim. Şimdi bon appetite e baktım, sıkıcı geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinledikçe sardı beni bu şarkı. Ritmini sevdim
      Ama dinlemesen de bişey kaybetmiş değilsin inan :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.