Dizi Yorum: The IT Crowd


İzlemek için bir 10 yıl kadar geç kaldığım ama keşfettiğime çok sevindiğim muhteşem bir dizi "The IT Crowd". İzlemeye başladığım gibi bitirdim. Çünkü çabucak izleniyor ve çok keyifli. Hemen her bölümünü kocaman bir gülümseme ile izledim desem abartmış olmam sanırım.

Ana kraliçe Jen
Konusuna gelirsek, bir şirketin IT (Bilgi İşlem) departmanında çalışan 3 komik tipin - ve şirketin sahibini de unutmayalım - maceralarını anlatıyor.

"Geek" Roy ve Moss filmin 2 ana karakteri. Her nerd gibi hem süper zekalar hem de biraz sosyal hayattan kopuklar. Her telefona da "Bilgisayarınızı açıp kapamayı denediniz mi?" sorusuyla yanı vermeleri klasik IT geyiklerinden biri. Ama sorunlara buldukları değişik çözümlerle izleyeni mest ediyorlar o ayrı.

Dünyalar tatlısı Moss
Bu bölümün başına getirilen Jen ise ayrı bir dünya. Bilgisayarın b'sinden anlamasa dahi, departmanını gayet güzel savunuyor.

Bir de şirketin sahibi  Reynholm var ki en büyük ilgisi güzel kadınlar olan,  hem nefret edilesi hem de komik bulunası karakterlerden biri.

Çılgın İrlandalı Roy
İzlerken insana 80'ler nostaljisini yaşatan dizi maalesef 2013 yılında 5 sezonla sonlandırılmış. Her sezonu ise toplamda 6 bölümden oluşuyor ve bölümler 25 dakika. Yalnızda 5. sezonda tek bir bölüm var, o da 45 dakika sürüyor.

IMDB'den de 8.6 gibi oldukça yüksek bir puan almış bu dizinin devam etmemesine de inanamadım. Keşke yeniden izleme imkanı sunulsa bize:(

Sinir bozucu Reynholm

Başrollerde Chris O'Dowd, Richard Ayode, Katherine Perkinson ve Matt Berry'nin olduğu dizinin jeneriği de en dizinin kendisi kadar eğlenceli.

Bilgisayarla biraz ilgilenenler ve bu departmanda çalışanlar ayrı bir keyifle izleyecekler bu diziyi. Ama şöyle kafanızı dağıtacak ve sizi bol bol güldürecek bir dizi arıyorsanız mutlaka "The It Crowd"a göz atmanızı tavsiye ederim. 

** "The Work Outing" ve "Italian For Beginners" bölümlerini çay, kahve gibi bilumum sıcak içecekleri tüketirken izlememeniz konusunda da  şimdiden sizi uyarayım.


14 yorum:

  1. Eğlenceli gözüküyor, ben de gülmek istiyorum en yakın zamanda izleyeceğim, 25 dakikalık komedi dizileri kısa ve güzel oluyor how i meet your mother gibi veya the last man on earth gibi =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güleceğini şimdiden garanti edebilirim. Zaten hap gibi başladığı gibi bitiyor. HIMYM bir klasik ama diğerini izlemedim. Göz atayım mutlaka

      İyi seyirler şimdiden

      Sil
  2. Değişik konulu biraz bilimkurgu biraz dram biraz fantastik dizi önerin olursa sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediklerimden söyleyeyim:
      Fringe, The OA,The 4400, yeni izlemeye başladığım The Leftovers ve izlemediysen Lost'u söyleyebilirim.

      Sil
    2. Fringe'i izledim,4400ü beğenmedim,Lost'u da izledim :D Diğerlerini izlemedim onlara bir bakayım çok teşekkürler

      Sil
    3. Çok daha güzel diziler vardır eminim. Keşfettikçe eklerim buraya.

      Sevgiler

      Sil
  3. Eğlenceli bir şeylere ihtiyacım var bu ara buna bakabilirim aslında :) Teşekkürler öneri için;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek istiyorsan bir göz at derim ;)

      Sil
  4. Güzel komedi dizilerine sık rastlanmıyor. Konusu da ilgi çekici. Yazın izlerim ben bu diziyi. Önerdiğin için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa dağıtmak için güzel bir dizi. Umarım beğenerek izlersin

      Sil
  5. Çok iyi dizi :) Teknik arıza ile ilgili telefon konuşması olan bölüme bayılmıştım. Hala daha youtube dan açıp açıp izliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla izlenir. Hap gibi günde 2 doz :p

      Sil
  6. Aşkım Submarine filminin yönetmeni var hem de komedi :). Geek tayfanın filmlerini, dizilerini seviyorum, başlayayım ben buna :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilmiyordum daha önce, bu diziyle keşfettim kendisini.
      Valla gülmekten çenemin ağrıdığı bölümler oldu :)
      Hele bu tarz komedileri seviyorsan buna bayılacaksın

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.