📽️ Kısa... Kısa... Kısa...📽️

Yaz geldi sıcaklar arttı bahanesine hiiiç sığınmıyorum. Mümkün oldukça dolaşıyorum blogları. 

Tabii her zamanki gibi yanımda not defterim, kalemim, notlar alıyorum. İzlenecekler, dinlenecekler, okunacaklar... Öyle güzel şeyler öğreniyor, keşfediyorum ki!! İyi ki varsınız 🍉💋

Bugün de bu önerilerden oluşan toplama bir film yazısı hazırladım. Güzel de oldu bence. İşte kısa kısa tavsiye filmler: 


All We Had (Sahip Olduğumuz Tek Şey)
Hayatlarını oradan oraya savrularak geçiren bir anne-kızın öyküsü. Katie Holmes'ü en pasaklı haliyle izlediğimiz film aynı zamanda Holmes'un ilk yönetmenlik denemesi. Kimi zaman oldukça duygusal kimi zaman da biraz durağan bir hikaye. Beklentisiz izlemek için...

Rust and Bone (Pas ve Kemik)
Balina eğiticisi Stephanie ile dövüşçü Ali'nin öyküsü...Farklı çevrelerden bu 2 insanın trajik bir olay sonrası bir araya gelir ve hayata karşı birlikte direnmeye çabalarlar. Marion Cotillard ve Matthias Schoenaerts'in oyunculukları müthiş. Filmin IMDB puanı ise 7.5

The Invisible Guest (Görünmez Misafir)
Bir trafik kazası ve bu kazanın ardından ortaya çıkan karanlık gerçekler... İspanyollar özellikle gerilim filmlerinde çok başarılı bunu kabul edelim. Film boyunca değişen ve ters köşe durumlar, heyecanın 1 saniye bile düşmemesini sağlıyor. 


Guernica (Gernika)
İspanya İç Savaşı'nı ve çatışmalar esnasında faşist yönetimi destekleyen Almanya'nın Guernica kasabasını saatlerce bombardıman altında tutmasını anlatan sarsıcı bir film. İlk 1 saat biraz yavaş ilerlese de özellikle son yarım saati nefes almadan izledim. 

First Born (Şeytanın Doğuşu)
Genç bir çift ve hiç beklemedikleri bir zamanda dünyalarına katılan tatlı mı tatlı bir bebek. Başta her şey yolunda giderken, çiftimiz bebeklerinde bir şeylerin tuhaf gittiğini fark etmeye başlarlar. Bilindik senaryosu ve zayıf oyunculuklar ile oldukça vasat bir film.

Voice From The Stone 
Annesi öldükten sonra konuşmayı kesen bir çocuk ve ona yardıma gelen güzel hemşire Verena. İtalya'nın dillere destan Toskana'sında geçen romantik-gerilim türündeki filmin hikayesi orta karar, izlemesi ise biraz sıkıntılı geldi bana. Film boyu takıldığım Emilia Clarke'ın o Küçük Emrah kaşlarını bir yana bırakırsak, filmin tek güzel yanı finalde dinlediğimiz Amy Lee'nin muhteşem "Speak To Me"si oldu.



Dizi, film ve albüm tavsiyelerinizi her daim bekliyorum!!!

🐌🐌🐌

22 yorum:

  1. Gernıka filmi izlenesi bir filmmiş dikkatimi çekti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konulara ilgi duyuyorsan beğenebilirsin

      Sil
  2. "Invisible Guest" filmini çok merak ettim. Ben de İspanyol yapımı filmleri çok severim ve başarılı bulurum. Bu Vanilla Sky filmini aslında önce "Abre Los Ojos" olarak ispanyollar çekmiş. Vanilla Sky çakması yani. "Fermant's room" filmini de izle bak çok güzel. İspanyollar iyidir:)) Ben İspanyolcayı da çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle İspanyollar do it better! :p
      Filmlerin not edildi. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Hepsinin notunu aldım. En kısa zamanda izleyecegim. Tavsiyem izlemediysen eğer, zor yarış/ 100 metre filmi.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır 👍 Listeye eklendi.
      Teşekkürler

      Sil
  4. Pas ve Kemik, Görünmez Misafir' i seyretiştim. All we had' i şu anda açtım bakıyorum. Diğerleri ile daha sonra ilgileneceğim :) sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarını bekliyorum. İyi seyirler

      Sil
  5. Yaz gelince blog yazıları da okunmaları da azalıyor maalesef. Ben buna direnmeye çalışsam da bu aralar yoğunluktan blogumla ve takip ettiğim bloglarla istediğim kadar ilgilenemedim. Neyse ki tatil uzun.

    Yazın film ve diziyle vakit geçirmek istiyorum. Önceliğim filmler. IMDB'nin ilk250 filmini ve Oscar alan filmleri bitirmeye çalışacağım. Tabii arada eğlencelik, romantik filmler de izlerim. En son Artist, La La Land ve Orman Kitabı filmlerini izledim. İçlerinden en çok La La Land'ı beğendim ama sen onu izlemiştin sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süpersin,keyifli seyirler o zaman sana
      Evet La La Land'i de Artist'i de çok beğenmiştim. Güzel filmler gerçekten

      Sil
  6. Sadece iki tanesini izlemişim, kalanları da izlemeye çalışacağım :) Önerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Hiç birini izlemedim ama vaktim oldu mu önerilerini dikkate alıcam.İspanyol filmi ilk tercihim olabilir:) Teşekkürler 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel seçim.
      Beğenerek izleyeceğini düşünüyorum.

      Sil
  8. Sadece Çocuklarla izlenecek filmler izleyebiliyorum .
    S.o.s🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın.
      O zaman en kesini animasyonlar :)

      Sil
  9. ve ben bu filmlerin hiç birini izlemedim :( mutlaka izlemeye çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  10. İçlerinde izlediklerim yok 😕 Cotillard'ın filmini ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Cotillard'ın filmi etkileyici.
    Ne kadar az filmini izlemişim yeni farkettim ben de...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Pas ve Kemik çok severek izlediğim bir filmdi. Görünmez Misafiri de listeme ekledim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.