Mini Bitenler | Haziran

Haziran ayı ile vedalaşmadan "Bitenler" yazısını yazmak istedim.Bu ay çok verimli olmamış benim için. Ama Temmuz'da daha çok şey bitireceğim kesin!


Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan
Şu kuru şampuanları kullanmayı bir ben beceremiyorum. Bu ürünü alma sebebim özellikle saç diplerime hacim vermek içindi. Vloggerlar 2 dakika Lana Del Rey saçları yapıyorlar ama ben ne yapsam olmadı. O yüzden çöpe giden ürünlerden.

Fuss Wohl Ayak Peeling Kremi
Rossman alışverişlerinde düzenli olarak aldığım ayak peeling kremi. Çok da bereketli. En az 2 ay kullanabiliyorsunuz. 

Palmolive "Vanilya Aşkı" Duş Jeli
Palmolive'in mis kokan bu serisini bayağı bir sömürdüm. Her çeşidini almış ve severek kullanmıştım. Bu da en sevdiklerimden vanilyalı olanı. Özellikle kokuları için alıyorum tabii :)

Yves Rocher Pure Camille Yüz Yıkama Jeli

Ortalama bulduğum bir yüz yıkama jeli. Daha ayrıntılı yorumum için Yves Rocher Pure Calmille | Yumuşatıcı Yüz Yıkama Jeli yazıma göz atabilirsiniz.

L'oreal Elseve "Arginine" Şampuan & Saç Kremi
Elseve severek kullandığım şampuanlardan. Özellikle sarı renk olanı çoğu arkadaşımın da favorisi. Arganin serisini de Jennifer Lopez'li reklamlarından anımsayabilirsiniz. Sarı olan daha tercihim.

Nivea Arındırıcı Peeling
Hiç sevmediğim bir ürün oldu. Zaten pütürlü peelingleri cilt uzmanları da pek önermiyorlar. Bir daha almayı düşünmem.


💄 💄 💄 💄

Temmuz "Bitenler" yazısında görüşmek üzere!

10 yorum:

  1. Pütürlü peelingi uzmanların önermediğini bilmiyordum. Ayak peelinginde ben de Farmazi kullanıyorum ve memnunum. bir türlü kendimi bakım olayına alıştıramadım. Sen belki gençsen bunun olması normal.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz peelinglerin cildi çizdiğini ve tahriş ettiğini söylüyorlar. O yüzden daha yumuşak ürünlere yönelmeli diye düşünüyorum.

      Sil
  2. Bugün ben de biten ürünlerimin fotoğrafını çektim. Önümüzdeki hafta bloga yazmayı planlıyorum. Ürünler arasında kuru şampuan da var. Bitmedi ama kullanamadığım, hiçbir işe yaramadığı için atıyorum. Daha doğrusu ben kullanmayı beceremedim. Millet kutu kutu alıyor, övgüyle bahsediyor ama ben bir olayını göremedim. Yorumunu okuyunca yalnız olmadığıma sevindim :-)

    Temmuzda daha çok ürün bitirmen dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de sevindim ne yalan söyleyeyim. Herkes ayıla bayıla anlatıyor, bir ben kullanamıyorum diye düşünüyordum :p

      Teşekkürler. Yazını merakla bekliyorum

      Sil
  3. Eline sağlık canım yvesrocher temizleme jeli merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Yves Rocher'nin çok hayranı var. Ben de arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım. Bir dene bakalım ne düşüneceksin

      Sil
  4. bana kalırsa bayaa verimli geçmiş :) ben bir kutu şampuanı bile bitiremedim henüz :)

    YanıtlaSil
  5. Nivea arındırıcı peelingini ben de sevemedim. :( Bu aralar ben de ürün bitiremiyorum :( Emeğinize sağlık, sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler
      Evet ozellikle yazin daha az urun tuketiyoruz. Gunes kremi ve nemlendirici bize yetiyor galiba :p

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.