­čŹä Bu Bir Keyif Yaz─▒s─▒d─▒r ­čŹä


Bazen internette ama├žs─▒zca dola┼čmak pek bi keyiflidir.
Ben de bug├╝n klavyemin beni g├Ât├╝rd├╝─č├╝ yere gittin ve kendime k─▒sa bir istek listesi olu┼čturdum.

Bakal─▒m g├Ânl├╝m├╝ bug├╝n
 neler ├žalm─▒┼č :

 Ge├žen sene gibi bu sene de slogan ti┼č├Ârtler ├žok moda. 
 Al─▒┼čveri┼č sepetine ilk at─▒lacaklardan...

 ┼×u el bagaj─▒ i┼či sizi de rahats─▒z etmiyor mu? 
B├Âyle pratik bir ├žanta alara bu sorunu 
k├Âkten halletmeyi planl─▒yorum evet
Site


Biliyorum g├Ârmekten b─▒kt─▒n─▒z
 ┼ču halat sandaletleri 
ama seviyorum ne yapabilirim?? 
1 tanecik almay─▒ planl─▒yorum. Bakal─▒m...
Site


Tatile giderken en ├žok zorlayan ┼čeylerden biri de 
┼čampuan, krem vs. gibi malzemeleri toparlamakt─▒r.
 B├Âyle bir makyaj ├žantas─▒ i┼člerimi kolayla┼čt─▒r─▒rd─▒. Seneye art─▒k!

Bay─▒ld─▒m bu elbiseye!! 
T├╝m yaz hi├ž ├ž─▒karmadan sadece bununla dola┼čabilirim. 
Oh laaa laaa...
Site


┼×imdi yukar─▒daki elbiseye 
bu y├╝z├╝kler yak─▒┼čmaz m─▒?
BA-YIL-DIMMM!

 Plaj ├žantas─▒nda benim gibi bir ┼čey ararken delirenlerdenseniz 
bu 2 b├Âl├╝ml├╝ ├žanta s├╝per bir fikir bence!
Alt k─▒sma c├╝zdan, mp3, g├Âzl├╝k vs. gibi ─▒v─▒r z─▒v─▒rlar; 
├╝st k─▒sma bikiniler, havlular... Oh miss!

Bu karpuz havlu benim olmal─▒!!!

Vee deniz kenar─▒nda so─čuk i├žecek keyfini de 
i┼čte bu  deniz k─▒z─▒ barda─č─▒yla yapmak istiyorum.
 ├çok g├╝zel g├Âz├╝km├╝yor mu sizce de??
Site


­čŹŹ ­čŹë­čŹĺ


Siz en ├žok hangisini be─čendiniz?

37 yorum:

  1. Deniz k─▒z─▒ barda─č─▒na bay─▒ld─▒m!

    Yan─▒tlaSil
  2. Barda─ča bay─▒ld─▒m !.. :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Elbise ile ayakkab─▒ pek bir yak─▒┼č─▒r.. Zevkin ┼čahane :) Karpuzlu havlu da harika.

    Yan─▒tlaSil
  4. Elbise ve aksesuarlar ├žok g├╝zel ama elbisenin fiyat─▒ dudak u├žuklat─▒yor :). Alternatifi bulunur yine de :). O kozmetik ├žantas─▒ndan ben de ├žok istiyorum, b├╝y├╝k kurtar─▒c─▒ :).

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Elbise muhtemelen ├╝nl├╝ bir tasar─▒mc─▒n─▒n faland─▒r. Buna benzer uygun fiyatl─▒ ├žok se├ženek vard─▒r dedi─čin gibi.

      B├Âyle kurtar─▒c─▒ kozmetik ├žantalar─▒ Tchibo'da oluyor akl─▒nda olsun

      Sil
  5. Ya o karpuz havlu ne ┼čeker ├Âyle! Ben hepsine de bay─▒ld─▒m vallahi :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ay ben de ├žok sevdim. Ba┼čka ├že┼čitleri de var ama en g├╝zeli buydu

      Sil
  6. iyi al─▒┼čveri┼čler. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben vitrin al─▒┼čveri┼č├žisiyim.
      En g├╝zeli bakmak :))

      Sil
  7. Biz erkeklerin internet s├Ârf├╝ hep adult sitelerde son buluyor :/

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Haahaa
      Her cinsin endorfin salg─▒latan siteleri farkl─▒ desene ;)

      Sil
  8. bardak banada degisik ve entersan geldi :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet b├Âyle bir bardakla bi┼čey i├žmek b├╝y├╝k keyif olurdu ger├žekten

      Sil
  9. Bardak,havlu ve y├╝z├╝kler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├ľnceli─čim kesinlikle y├╝z├╝kler!

      Sil
  10. elbise ve y├╝z├╝klere bay─▒ld─▒m.....

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tam yaz havas─▒ i┼čte bu ­čĺâ­čĺź

      Sil
  11. Karpuz havlu ├žok ┼čirin. Ben en ├žok, bir ├žanta sever olarak, plaj ├žantas─▒ ve kozmetik ├žantas─▒n─▒ be─čendim. ├çok i┼če yarar g├Âz├╝k├╝yorlar.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Cantalar ozellikle biz kadinlar icin kurtarici ­čĹť­čĹŤ

      Sil
  12. Ki┼čisel bak─▒m ├žantas─▒ ├žok g├╝zelmi┼č :)

    Yan─▒tlaSil
  13. Umar─▒m hepsini al─▒rs─▒n :) ├çok g├╝zeller ├ž├╝nk├╝├╝├╝├╝├╝ :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Almis kadar oldum valla bu yaziyi haz─▒rlarken ­čĺâ

      Sil
  14. El bagaj─▒ ile plaj ├žantas─▒ ├žok kullan─▒┼čl─▒ g├Âr├╝n├╝yor.Y├╝z├╝klerle sandalet de g├╝zel ve ┼č─▒k..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Y├╝z├╝k ve elbise hayallerimi s├╝sl├╝yor hala :p

      Sil
    2. Y├╝z├╝k i├žin bir ┼čey diyemem ama elbiseyi 299 $ ├žok be sibelynka.Bul bir ev terzisi diktir derim ben.├çok daha ucuza gelir ­čśë­čśŐ

      Sil
    3. Valla diki┼č dikmeyi bilsem 1 g├╝nde yapard─▒m da ben onu, art─▒k b├Âyle uzaktan bak─▒┼čaca─č─▒z :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.